AKTUALNOŚCI
|
||||
.: Współpracuj z naturą! Ekologiczne szkolenie dla przedsiębiorczych
Pracujesz w zakładzie produkcyjnym? A może Twoja firma ma nieruchomość, prowadzi inwestycję, korzysta z samochodów czy komputerów, które co kilka lat wymienia? Warto wiedzieć, jak zarządzać firmą ekologicznie, a zarazem ekonomicznie. Zarządzanie ekologiczne wynika z regulacji prawnych, dotyczących każdego podmiotu gospodarczego. Może też być źródłem realnych korzyści, jeśli skorzystasz z funduszy na cele ekologiczne. Kolejne szkolenie blended learning w portalu Akademii PARP „Ekologiczny biznes" w przystępny, praktyczny sposób i na przykładach wyjaśnia najważniejsze kwestie zarządzania ekologicznego z punktu widzenia małej i średniej firmy. Wszkoleniu „Ekologicznybiznes" jest siedemmodułów e-learningowych, a dodatkowo moduł pracy grupowej WebQuest (zespołowa praca projektowa przez Internet, oceniana przez eksperta) i warsztat stacjonarny. Wlutym 2012 zostały uruchomione pierwsze cztery moduły e-learning, dotyczące obowiązków i sprawozdawczości firm korzystających ze środowiska, korzyści z ochrony środowiska – w tym pozyskiwania funduszy na cele ekologiczne, gospodarki odpadami oraz produktów i opakowań. Kolejne trzy moduły e-learning zostały uruchomione pod koniec marca. Dowiemy się z nich, jak czerpać korzyści płynące z oszczędzania energii, minimalizować jej zużycie oraz pozyskiwać alternatywne źródła. Poznamy najlepsze techniki ochrony środowiska oraz zagadnienie instalacji przemysłowych w rozumieniu ustawy Prawo ochrony środowiska. Dowiemy się także, jak ochrona środowiska wpływa na proces inwestycyjny oraz czego dotyczą uwarunkowania wynikające z postępu technicznego. Praktyczne i wciągające szkolenie „Ekologiczny biznes” kierowane jest do przedsiębiorców, a także osób zajmujących się rozwojem biznesu, pracowników odpowiedzialnych za sprawozdawczość zewnętrzną oraz za infrastrukturę firmy. Opłaca się zarządzać ekologicznie w małej i średniej firmie! „Ekologiczny Biznes” to już 32. szkolenie e-learning na portalu szkoleniowym Akademii PARP, dostępne pod adresem www.akademiaparp.gov.pl. Akademia PARP zapewnia przedsiębiorcom i pracownikom mikro, małych i średnich firm bezpłatny dostęp do praktycznej wiedzy biznesowej na światowym poziome, dostosowanej do polskich realiów. Szkolenia Akademii PARP podzielone są na pięć zakresów tematycznych: finansowo-prawny, zarządzanie strategiczne i operacyjne, umiejętności menadżerskie i osobiste, marketing i sprzedaż oraz wiedza ogólna i otoczenie biznesu. Więcej informacji:
|
||||
Urząd Miejski w Maszewie
Pl. Wolności 2
72-130 Maszewo
Burmistrz przyjmuje interesantów:
Poniedziałek: 12:00 - 16:30
|