AKTUALNOŚCI
.:  Zorganizuj swoje biuro na co dzień! Szkolenie blended "Profesjonalny sekretariat".

Czy wiesz jak zorganizować spotkanie biznesowe, dobrze wypaść w służbowym kontakcie z cudzoziemcami – osobistym, mailowym i telefonicznym? Może prowadzisz działalność samodzielnie i nawał codziennych obowiązków sprawia, że masz ochotę wyłączyć ciągle dzwoniący telefon albo zrzucić tę pracę na kogoś innego? A może po prostu... nudzisz się, czekając za nowe zajęcie w sekretariacie? Pierwsze szkolenie blended learning w portalu Akademii PARP „Profesjonalny sekretariat” to gratka dla wszystkich, którzy powinni doceniać porządek w organizacji biura, czyli pracowników sekretariatu, asystentów,
a nawet samych szefów!

 

Blended learning oznacza połączenie szkolenia e-learningowego i innych aktywności, w tym zajęć stacjonarnych. W szkoleniu Akademii PARP „Profesjonalny sekretariat” znajdziesz sześć modułów
e-learningowych, a dodatkowo moduł pracy grupowej WebQuest i warsztat stacjonarny na koniec:

 

Moduł 1. Nowoczesny sekretariat

Moduł 2. Organizacja pracy sekretariatu

Moduł 3. Komunikacja

Moduł 4. Rozmowy telefoniczne

Moduł 5. Korespondencja

Moduł 6. Wizerunek własny w pracy

Moduł 7. Jak dotrzeć do informacji? Webquest

Moduł 8. Jak przekazać informacje? Warsztat komunikacji

 

W trzech modułach (Komunikacja, Rozmowy telefoniczne i Korespondencja) znalazły się lekcje
z elementami komunikacji w języku angielskim. Uczestnicy, którzy ukończą moduły e-learningowe, mogą wziąć udział w dodatkowych dwóch modułach. Moduł siódmy jest oparty na nowoczesnej formie dydaktycznej - projektowym WebQueście, doskonalącym umiejętność praktycznego wyszukiwania informacji w Internecie. Metoda WebQuest wykorzystuje pracę grupową, ocenianą przez eksperta,
a także realizuje znakomitą zasadę efektywnego uczenia siebie poprzez uczenie innych. Moduł ósmy
to stacjonarny warsztat w Warszawie służący budowie indywidualnych umiejętności komunikacyjnych.

 

Praktyczne i potrzebne szkolenie „Profesjonalny sekretariat” polecamy nie tylko osobom zatrudnionym w sekretariatach i na stanowiskach asystenta/menedżera biura. To świetne szkolenie organizacyjne pomaga wprowadzić porządek w korespondencji, obsłudze kontaktów i procesach administracyjnych na każdym stanowisku biurowym!

 


Przykładowy ekran ze szkolenia "Profesjonalny sekretariat"

 

Akademia PARP to portal edukacyjny dający nieograniczony dostęp do wiedzy biznesowej. 31 szkoleń on-line jest dostępnych na www.akademiaparp.gov.pl. Wszyscy pracownicy sektora MSP oraz osoby planujące rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej mogą podjąć bezpłatną naukę. Zdobyta wiedza potwierdzana jest certyfikatem.

 

Więcej informacji:

msp@akademiaparp.gov.pl

Infolinia 0-801 444 MSP (czyli 0-801 444 677)

 


webmaster [08:09, 21-03-2012]  drukuj
Urząd Miejski w Maszewie
Pl. Wolności 2
72-130 Maszewo
tel.: +48 91 4187567
+48 91 4187843
+48 91 4023380
fax: +48 91 4187506
e-mail: urzad@maszewo.pl
Godziny pracy UM:
Poniedziałek: 8.00 - 16.00
Wtorek-Piątek: 7.30 - 15.30
Burmistrz przyjmuje interesantów:
Poniedziałek: 12:00 - 16:30

Deklaracja dostępności

© UM w Maszewie 2019