AKTUALNOŚCI
.:  Usuwanie azbestu

 

O G Ł O S Z E N I E

Urząd Miejski w Maszewie informuje mieszkańców wyrażających chęć wymiany pokryć dachowych azbestowych, że przyjmuje w naborze ciągłym od mieszkańców Gminy Maszewo wnioski - deklaracje przystąpienia do programu usunięcie azbestu.
Termin składania wniosków na rok 2012 - do 30 kwietnia 2012.


Dofinansowanie na ten cel udzielane jest dla poszczególnych gmin przeprowadzających takie działania na swoich terenach przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska                     i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.

Akcja usuwania azbestu rozpoczęta zostaje po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku                         o udzielenie dofinansowania na usuwanie i utylizację azbestu przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.

Po usunięciu eternitu z dachu budynku nowe pokrycie dachowe wykonuje właściciel posesji na własny koszt. Dofinansowanie udzielane jest tylko i wyłącznie na usunięcie i utylizację azbestu.

Druk "Deklaracji przystąpienia do programu usunięcie azbestu" do pobrania w Urzędzie Miejskim w Maszewie (pokój Nr 24, II piętro lub w sekretariacie) bądź na stronie internetowej: www.maszewo.pl  - zakładka „ochrona środowiska”

 


webmaster [10:09, 28-03-2012]  drukuj
Urząd Miejski w Maszewie
Pl. Wolności 2
72-130 Maszewo
tel.: +48 91 4187567
+48 91 4187843
+48 91 4023380
fax: +48 91 4187506
e-mail: urzad@maszewo.pl
Godziny pracy UM:
Poniedziałek: 8.00 - 16.00
Wtorek-Piątek: 7.30 - 15.30
Burmistrz przyjmuje interesantów:
Poniedziałek: 12:00 - 16:30

Deklaracja dostępności

© UM w Maszewie 2019