AKTUALNOŚCI
.:  Przedłużenie terminu naboru wniosku na dofinansowanie zadań związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest

BURMISTRZ  MASZEWA

OGŁASZA NABÓR WNIOSKÓW NA DOFINANSOWANIE ZADAŃ ZWIĄZANYCH
Z USUWANIEM WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST

 

W związku z planowanym wystąpieniem Gminy Maszewo do Wojewódzkiego Funduszy Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
w Szczecinie w sprawie dotacji na odbiór, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie gminy Maszewo

 

ogłaszam nabór wniosków

na usunięcie wyrobów zawierających azbest w 2020 roku.

 

WNIOSKI MOŻNA SKŁADAĆ:

1)    do urny umieszczonej przed wejściem do Urzędu Miejskiego w Maszewie Plac Wolności 2,

2)    elektronicznie na adres urzad@maszewo.pl

3)    drogą pocztową na adres: Urząd Miejski, Plac Wolności 2, 72-130 Maszewo.

DO WNIOSKU NALEŻY DOŁĄCZYĆ:

1)    zdjęcie - w formie elektronicznej – wyrobów z azbestu (ściągniętego bądź znajdującego się na budynku);

2)    w przypadku, gdy azbest znajduje się na budynku (dach) dokument potwierdzający zgłoszenie jego demontażu w Starostwie Powiatowym
w Goleniowie, z adnotacją „nie wnoszę sprzeciwu”.

 

TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW : do dnia 15 maja 2020 r.

Sposób realizacji wniosków będzie uzależniony od wielkości pozyskanego przez Gminę na 2020 rok dofinansowania.

Wszelkie informacje i wyjaśnienia związane z usuwaniem azbestu można uzyskać pod nr tel. 91 402 33 98.


webmaster [14:02, 27-04-2020]  drukuj
Urząd Miejski w Maszewie
Pl. Wolności 2
72-130 Maszewo
tel.: +48 91 4187567
+48 91 4187843
+48 91 4023380
fax: +48 91 4187506
e-mail: urzad@maszewo.pl
Godziny pracy UM:
Poniedziałek: 8.00 - 16.00
Wtorek-Piątek: 7.30 - 15.30
Burmistrz przyjmuje interesantów:
Poniedziałek: 12:00 - 16:30

Deklaracja dostępności

© UM w Maszewie 2019