AKTUALNOŚCI
|
||||
.: Przedłużenie terminu naboru wniosku na dofinansowanie zadań związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest
BURMISTRZ MASZEWA OGŁASZA NABÓR WNIOSKÓW NA DOFINANSOWANIE ZADAŃ ZWIĄZANYCH
W związku z planowanym wystąpieniem Gminy Maszewo do Wojewódzkiego Funduszy Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
ogłaszam nabór wniosków na usunięcie wyrobów zawierających azbest w 2020 roku.
WNIOSKI MOŻNA SKŁADAĆ: 1) do urny umieszczonej przed wejściem do Urzędu Miejskiego w Maszewie Plac Wolności 2, 2) elektronicznie na adres urzad@maszewo.pl 3) drogą pocztową na adres: Urząd Miejski, Plac Wolności 2, 72-130 Maszewo. DO WNIOSKU NALEŻY DOŁĄCZYĆ: 1) zdjęcie - w formie elektronicznej – wyrobów z azbestu (ściągniętego bądź znajdującego się na budynku); 2) w przypadku, gdy azbest znajduje się na budynku (dach) dokument potwierdzający zgłoszenie jego demontażu w Starostwie Powiatowym
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW : do dnia 15 maja 2020 r. Sposób realizacji wniosków będzie uzależniony od wielkości pozyskanego przez Gminę na 2020 rok dofinansowania. Wszelkie informacje i wyjaśnienia związane z usuwaniem azbestu można uzyskać pod nr tel. 91 402 33 98.
|
||||
Urząd Miejski w Maszewie
Pl. Wolności 2
72-130 Maszewo
Burmistrz przyjmuje interesantów:
Poniedziałek: 12:00 - 16:30
|