.: Ogłoszenie Burmistrza Gminy Maszewo w sprawie zatrudnienia animatora sportu. |
|
Ogłoszenie Burmistrza Gminy Maszewo w sprawie zatrudnienia animatora sportu. Burmistrz Gminy Maszewo zaprasza do składania ofert do pracy na stanowisko animatora sportu na obiekcie sportowo-rekreacyjnym „ORLIK 2012” w Dębicach. Przewidywane zatrudnienie w okresie od marca do listopada 2018 roku, na podstawie umowy zlecenia. Praca w dni robocze oraz w soboty i w niedziele. Oferta skierowana jest do jednej lub dwóch osób. W przypadku zatrudnienia 1 osoby, osoba ta zostanie zobowiązana do zrealizowania 138 godzin zajęć w każdym miesiącu, natomiast w przypadku zatrudnienia 2 osób, każdy z dwóch animatorów zostanie zobowiązany do zrealizowania 69 godzin zajęć w każdym miesiącu – zgodni okresem obowiązywania umowy. I. Zadania animatora sportu: - Organizacja zajęć dla dzieci, młodzieży i dorosłych, udokumentowanych zapisami w dzienniku zajęć - Prowadzenie treningów - Ustalanie harmonogramu imprez oraz treningów i rozgrywek przeprowadzanych na terenie obiektów sportowych - Dysponowanie sprzętem sportowym - Utrzymywanie porządku na obiekcie oraz wokół niego - Czuwanie nad przestrzeganiem regulaminu przez osoby korzystające z obiektu sportowego - Inne czynności wynikłe podczas pracy na obiekcie. II. Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem: - Posiadanie obywatelstwa polskiego - Korzystanie z pełni praw publicznych - Niekarany prawomocnym wyrokiem za przestępstwa umyślne - Posiadać kwalifikacje do organizowania i prowadzenia zajęć sportowo-rekreacyjnych tj.: nauczyciele wychowania fizycznego, instruktorzy, trenerzy, organizatorzy pracujący z dziećmi i młodzieżą szkolną w ramach prowadzonych zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych - posiadający do tego uprawnienia (minimum instruktorskie) - Odpowiedni stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku - Gotowość podjęcia pracy z dniem 1 marca 2018 roku. III. Osoby zainteresowane winny złożyć niżej wymienione dokumenty - Kandydat składa podpisany wniosek, zawierający imię, nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu oraz program działań „ANIMATORA” . IV. Do wniosku kandydat zobowiązany jest dołączyć: - Oświadczenie kandydata na „Animatora” o korzystaniu z praw publicznych - Oświadczenie kandydata na „Animatora” o niekaralności - Oświadczenie kandydata na „Animatora” o stanie zdrowia - Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie określonym w ogłoszeniu - Program działań „ANIMATORA” V. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Maszewie w terminie do dnia 9 lutego 2018 roku – w godzinach pracy Urzędu tj. do godz. 15.30 lub przesłać pocztą. Rozpatrywane będą tylko oferty, które wpłyną do Urzędu w terminie jak wyżej.
Burmistrz Maszewa Jadwiga Ferensztajn
do pobrania: |
|
[13:14, 01-02-2018] |