 |
Burmistrz Gminy Maszewo zaprasza do składania ofert do pracy na stanowisko animatora sportu na obiekcie sportowo-rekreacyjnym „ORLIK 2012” w Dębicach. Przewidywane zatrudnienie w okresie od marca do listopada 2015 roku, na podstawie umowy zlecenia. Praca we wszystkie dni robocze oraz w soboty i w niedziele. Oferta skierowana jest do jednej lub dwóch osób. W przypadku zatrudnienia 1 osoby, osoba ta zostanie zobowiązana do zrealizowania 160 godzin zajęć w każdym miesiącu, natomiast w przypadku zatrudnienia 2 osób, każdy z dwóch animatorów zostanie zobowiązany do zrealizowania 80 godzin zajęćw każdym miesiącu – zgodnie z okresem obowiązywania umowy. I. Zadania animatora sportu: Organizacja zajęć dla dzieci, młodzieży i dorosłych, udokumentowanych zapisami w dzienniku zajęć Prowadzenie treningów Ustalanie harmonogramu imprez oraz treningów i rozgrywek przeprowadzanych na terenie obiektów sportowych Dysponowanie sprzętem sportowym Utrzymywanie porządku na obiekcie oraz wokół niego Czuwanie nad przestrzeganiem regulaminu przez osoby korzystające z obiektu sportowego Inne czynności wynikłe podczas pracy na obiekcie. II. Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem: Posiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pełni praw publicznych Niekarany prawomocnym wyrokiem za przestępstwa umyślne Posiadać kwalifikacje do organizowania i prowadzenia zajęć sportowo-rekreacyjnych tj.: nauczyciele wychowania fizycznego, instruktorzy, trenerzy, organizatorzy pracujący z dziećmi i młodzieżą szkolną w ramach prowadzonych zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych - posiadający do tego uprawnienia (minimum instruktorskie) Odpowiedni stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku Gotowość podjęcia pracy z dniem 01 marca 2015 roku.
III. Osoby zainteresowane winny złożyć niżej wymienione dokumenty Kandydat składa podpisany wniosek, zawierający imię, nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu oraz program działań „ANIMATORA” . IV. Do wniosku kandydat zobowiązany jest dołączyć: Oświadczenie kandydata na „Animatora” o korzystaniu z praw publicznych Oświadczenie kandydata na „Animatora” o niekaralności Oświadczenie kandydata na „Animatora” o stanie zdrowia Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie określonym w ogłoszeniu Program działań „ANIMATORA” V. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Maszewie (ul. Leśna 9) w terminie do dnia 30 stycznia 2015 roku – w godzinach pracy Urzędu tj. do godz. 15.30 lub przesłać pocztą na adres: Plac Wolności 2,72-130 Maszewo. Rozpatrywane będą tylko oferty, które wpłyną do Urzędu w terminie jak wyżej.
Do pobrania: WNIOSEK
|