.:  Informacja dla Kontrahentów kupujących energię elektryczną do liczników przedpłatowych.

ENEA Operator Sp. z o.o., Rejon Dystrybucji Goleniów informuje, iż od dnia 01 stycznia 2015r. nie będzie prowadzona sprzedaż energii elektrycznej do liczników przedpłatowych w Posterunku Energetycznym w Nowogardzie

 

Jednocześnie informujemy Klientów posiadających liczniki przedpłatowe
o innych możliwościach zakupu energii elektrycznej w następujący sposób:

 

  1. Każdy Kontrahent posiada indywidualne konto wpłat widniejące na fakturze za energię elektryczną. Na to konto dokonuje wpłaty w zakresie swoich potrzeb w zużyciu energii elektrycznej ( płatności można dokonać w banku, na poczcie itd.).

 

  1. Po zaksięgowaniu wpłaty Kontrahenta w systemie bilingowym ENEA lub przesłaniu faksem na nr 91 8134553, mailem – kontakt@enea.pl zeskanowanego dowodu wpłaty należy zadzwonić pod numer telefonu
    91 813 56 80 czynny całodobowo. Po przedstawieniu numeru ewidencyjnego Kontrahenta lub nazwiska z adresem uzyskamy kod do licznika.

 

Dodatkowo informujemy o możliwości zmiany licznika przedpłatowego na licznik „klasyczny” z odczytem inkasenta po uzyskaniu w Biurze Obsługi Klienta niezbędnych informacji.

[18:18, 09-02-2015]