.:  USUWANIE AZBESTU !!!

Urząd Miejski w Maszewie informuje, że na przełomie miesiąca czerwca i lipca bieżącego roku zamierza wystąpić do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie z wnioskiem o uzyskanie dofinansowania na usuwanie i utylizację azbestu pochodzącego z pokryć dachowych dla mieszkańców Gminy Maszewo.

Osoby, które chciałyby skorzystać z w/w dofinansowania prosi się o złożenie w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Maszewie deklaracji uczestnictwa w tym programie
do dnia 25 czerwca 2010 r.

SCHEMAT DZIAŁAŃ PRZY UDZIELANIU W/W DOFINANSOWANIA:
  1. Złożenie przez mieszkańców Gminy Maszewo deklaracji uczestnictwa w tym programie
    do dnia 25 czerwca 2010 r. (druk deklaracji do pobrania również w Urzędzie Miejskim w Maszewie, pok. Nr 24, II piętro)
  2. Złożenie przez Gminę Maszewo wniosku o udzielenie dofinansowania na pokrycie kosztów usunięcia i utylizacji azbestu - WFOŚiGW w Szczecinie udziela dotacji w wysokości do 100% tych kosztów,
  3. Gmina Maszewo zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych wyłoni wykonawcę, który wykona w/w prace,
  4. Po przyznaniu dofinansowania rozpoczęta zostanie akcja usuwania i przekazywania do utylizacji usuniętego azbestu - akcja ta koordynowana będzie przez Gminę Maszewo.

UWAGA !!!!!

  1. Akcja usuwania azbestu rozpoczęta zostanie dopiero po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o udzielenie dofinansowania na usuwanie i utylizację azbestu przez WFOŚiGW w Szczecinie,
  2. Po usunięciu eternitu z dachu budynku nowe pokrycie dachowe wykonuje właściciel posesji na własny koszt. Dofinansowanie udzielane jest tylko i wyłącznie na usunięcie i utylizację azbestu.

Wszelkich informacji dot. w/w działań udziela Agnieszka Lech - inspektor ochrony środowiska w Urzędzie Miejskim w Maszewie, pok. Nr 24, II piętro.

[09:40, 27-05-2010]