AKTUALNOŚCI
.:  Ogłoszenie Burmistrza Gminy Maszewo w sprawie zatrudnienia animatora sportu.

Burmistrz Gminy Maszewo zaprasza do składania ofert do pracy na stanowisko animatora sportu na obiekcie sportowo-rekreacyjnym „ORLIK 2012” w Dębicach. Przewidywane zatrudnienie w okresie od marca do listopada 2015 roku, na podstawie umowy zlecenia. Praca we wszystkie dni robocze oraz w soboty i w niedziele. Oferta skierowana jest do jednej lub dwóch osób. W przypadku zatrudnienia 1 osoby, osoba ta zostanie zobowiązana do zrealizowania 160 godzin zajęć w każdym miesiącu, natomiast w przypadku zatrudnienia 2 osób, każdy z dwóch animatorów zostanie zobowiązany do zrealizowania 80 godzin zajęćw każdym miesiącu – zgodnie z okresem obowiązywania umowy.
I. Zadania animatora sportu:
    Organizacja zajęć dla dzieci, młodzieży i dorosłych, udokumentowanych zapisami w dzienniku zajęć
    Prowadzenie treningów
    Ustalanie harmonogramu imprez oraz treningów i rozgrywek przeprowadzanych na terenie obiektów sportowych
    Dysponowanie sprzętem sportowym
    Utrzymywanie porządku na obiekcie oraz wokół niego
    Czuwanie nad przestrzeganiem regulaminu przez osoby korzystające z obiektu sportowego
    Inne czynności wynikłe podczas pracy na obiekcie.
II. Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem:
    Posiadanie obywatelstwa polskiego
    Korzystanie z pełni praw publicznych
    Niekarany prawomocnym wyrokiem za przestępstwa umyślne  
    Posiadać kwalifikacje do organizowania i prowadzenia zajęć sportowo-rekreacyjnych tj.: nauczyciele wychowania fizycznego, instruktorzy, trenerzy, organizatorzy pracujący z dziećmi                         i młodzieżą szkolną w ramach prowadzonych zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych - posiadający  do tego uprawnienia (minimum instruktorskie)
    Odpowiedni stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku
    Gotowość podjęcia pracy z dniem 01 marca 2015 roku.


III. Osoby zainteresowane winny złożyć niżej wymienione dokumenty
     Kandydat  składa podpisany wniosek, zawierający imię, nazwisko, adres  zamieszkania, numer telefonu oraz program działań „ANIMATORA” .
 IV. Do wniosku kandydat zobowiązany jest dołączyć:                                                                    
    Oświadczenie kandydata na „Animatora” o korzystaniu z praw publicznych
    Oświadczenie kandydata na „Animatora” o niekaralności
    Oświadczenie kandydata na „Animatora” o stanie zdrowia
    Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie określonym w ogłoszeniu
    Program działań „ANIMATORA”
V. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Maszewie (ul. Leśna 9)  w terminie do dnia 30 stycznia 2015 roku – w godzinach pracy Urzędu  tj. do godz. 15.30 lub przesłać pocztą na adres: Plac Wolności 2,72-130 Maszewo. Rozpatrywane będą tylko oferty, które wpłyną do Urzędu w terminie jak wyżej.

Do pobrania:
WNIOSEK


webmaster [11:00, 15-01-2015]  drukuj
Urząd Miejski w Maszewie
Pl. Wolności 2
72-130 Maszewo
tel.: +48 91 4187567
+48 91 4187843
+48 91 4023380
fax: +48 91 4187506
e-mail: urzad@maszewo.pl
Godziny pracy UM:
Poniedziałek: 8.00 - 16.00
Wtorek-Piątek: 7.30 - 15.30
Burmistrz przyjmuje interesantów:
Poniedziałek: 12:00 - 16:30

Deklaracja dostępności

© UM w Maszewie 2019