AKTUALNOŚCI
.:  Informacja dla Kontrahentów kupujących energię elektryczną do liczników przedpłatowych.

ENEA Operator Sp. z o.o., Rejon Dystrybucji Goleniów informuje, iż od dnia 01 stycznia 2015r. nie będzie prowadzona sprzedaż energii elektrycznej do liczników przedpłatowych w Posterunku Energetycznym w Nowogardzie

 

Jednocześnie informujemy Klientów posiadających liczniki przedpłatowe
o innych możliwościach zakupu energii elektrycznej w następujący sposób:

 

  1. Każdy Kontrahent posiada indywidualne konto wpłat widniejące na fakturze za energię elektryczną. Na to konto dokonuje wpłaty w zakresie swoich potrzeb w zużyciu energii elektrycznej ( płatności można dokonać w banku, na poczcie itd.).

 

  1. Po zaksięgowaniu wpłaty Kontrahenta w systemie bilingowym ENEA lub przesłaniu faksem na nr 91 8134553, mailem – kontakt@enea.pl zeskanowanego dowodu wpłaty należy zadzwonić pod numer telefonu
    91 813 56 80 czynny całodobowo. Po przedstawieniu numeru ewidencyjnego Kontrahenta lub nazwiska z adresem uzyskamy kod do licznika.

 

Dodatkowo informujemy o możliwości zmiany licznika przedpłatowego na licznik „klasyczny” z odczytem inkasenta po uzyskaniu w Biurze Obsługi Klienta niezbędnych informacji.


webmaster [18:18, 09-02-2015]  drukuj
Urząd Miejski w Maszewie
Pl. Wolności 2
72-130 Maszewo
tel.: +48 91 4187567
+48 91 4187843
+48 91 4023380
fax: +48 91 4187506
e-mail: urzad@maszewo.pl
Godziny pracy UM:
Poniedziałek: 8.00 - 16.00
Wtorek-Piątek: 7.30 - 15.30
Burmistrz przyjmuje interesantów:
Poniedziałek: 12:00 - 16:30

Deklaracja dostępności

© UM w Maszewie 2019