|
Burmistrz Gminy Maszewo zaprasza do składania ofert do pracy na stanowisko animatora sportu na obiekcie sportowo-rekreacyjnym „ORLIK 2012” w Dębicach. Przewidywane zatrudnienie w okresie od marca do listopada 2013 roku, na podstawie umowy zlecenia. Praca we wszystkie dni robocze oraz w soboty i w niedziele. Oferta skierowana jest do jednej lub dwóch osób. W przypadku zatrudnienia 1 osoby, osoba ta zostanie zobowiązana do zrealizowania 160 godzin zajęć w każdym miesiącu, natomiast w przypadku zatrudnienia 2 osób, każdy z dwóch animatorów zostanie zobowiązany do zrealizowania 80 godzin zajęć w każdym miesiącu – zgodnie z okresem obowiązywania umowy.
I. Zadania animatora sportu:
- Organizacja zajęć dla dzieci, młodzieży i dorosłych, udokumentowanych zapisami w dzienniku zajęć
- Prowadzenie treningów
- Ustalanie harmonogramu imprez oraz treningów i rozgrywek przeprowadzanych na terenie obiektów sportowych
- Dysponowanie sprzętem sportowym
- Utrzymywanie porządku na obiekcie oraz wokół niego
- Czuwanie nad przestrzeganiem regulaminu przez osoby korzystające z obiektu sportowego
- Inne czynności wynikłe podczas pracy na obiekcie.
II. Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem:
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Niekarany prawomocnym wyrokiem za przestępstwa umyślne
- Posiadać kwalifikacje do organizowania i prowadzenia zajęć sportowo-rekreacyjnych tj.: nauczyciele wychowania fizycznego, instruktorzy, trenerzy, organizatorzy pracujący z dziećmi i młodzieżą szkolną w ramach prowadzonych zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych - posiadający do tego uprawnienia (minimum instruktorskie)
- Odpowiedni stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku
- Gotowość podjęcia pracy z dniem 01 marca 2013 roku.
III. Osoby zainteresowane winny złożyć niżej wymienione dokumenty
- Kandydat składa podpisany wniosek, zawierający imię, nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu oraz program działań „ANIMATORA” .
IV. Do wniosku kandydat zobowiązany jest dołączyć:
- Oświadczenie kandydata na „Animatora” o korzystaniu z praw publicznych
- Oświadczenie kandydata na „Animatora” o niekaralności
- Oświadczenie kandydata na „Animatora” o stanie zdrowia
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie określonym w ogłoszeniu
- Program działań „ANIMATORA”
V. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Maszewie w terminie do dnia 28 stycznia 2013 roku – w godzinach pracy Urzędu tj. do godz. 15.30 lub przesłać pocztą. Rozpatrywane będą tylko oferty, które wpłyną do Urzędu w terminie jak wyżej.
Do pobrania:
WNIOSEK
PROGRAM DZIAŁAŃ „ANIMATORA”
|