AKTUALNOŚCI
.:  Ogłoszenie Burmistrza Gminy Maszewo w sprawie zatrudnienia animatora sportu.

Burmistrz Gminy Maszewo zaprasza do składania ofert do pracy na stanowisko animatora sportu na obiekcie sportowo-rekreacyjnym „ORLIK 2012” w Dębicach. Przewidywane zatrudnienie w okresie od marca do listopada 2013 roku, na podstawie umowy zlecenia. Praca we wszystkie dni robocze oraz w soboty i w niedziele. Oferta skierowana jest do jednej lub dwóch osób. W przypadku zatrudnienia 1 osoby, osoba ta zostanie zobowiązana do zrealizowania 160 godzin zajęć w każdym miesiącu, natomiast w przypadku zatrudnienia 2 osób, każdy z dwóch animatorów zostanie zobowiązany do zrealizowania 80 godzin zajęć w każdym miesiącu – zgodnie z okresem obowiązywania umowy.

I. Zadania animatora sportu:

  • Organizacja zajęć dla dzieci, młodzieży i dorosłych, udokumentowanych zapisami w dzienniku zajęć
  • Prowadzenie treningów
  • Ustalanie harmonogramu imprez oraz treningów i rozgrywek przeprowadzanych na terenie obiektów sportowych
  • Dysponowanie sprzętem sportowym
  • Utrzymywanie porządku na obiekcie oraz wokół niego
  • Czuwanie nad przestrzeganiem regulaminu przez osoby korzystające z obiektu sportowego
  • Inne czynności wynikłe podczas pracy na obiekcie.

II. Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Niekarany prawomocnym wyrokiem za przestępstwa umyślne
  • Posiadać kwalifikacje do organizowania i prowadzenia zajęć sportowo-rekreacyjnych tj.: nauczyciele wychowania fizycznego, instruktorzy, trenerzy, organizatorzy pracujący z dziećmi i młodzieżą szkolną w ramach prowadzonych zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych - posiadający  do tego uprawnienia (minimum instruktorskie)
  • Odpowiedni stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku
  • Gotowość podjęcia pracy z dniem 01 marca 2013 roku.

III. Osoby zainteresowane winny złożyć niżej wymienione dokumenty

  • Kandydat składa podpisany wniosek, zawierający imię, nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu oraz program działań „ANIMATORA” .

IV. Do wniosku kandydat zobowiązany jest dołączyć:

  • Oświadczenie kandydata na „Animatora” o korzystaniu z praw publicznych
  • Oświadczenie kandydata na „Animatora” o niekaralności
  • Oświadczenie kandydata na „Animatora” o stanie zdrowia
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie określonym w ogłoszeniu
  • Program działań „ANIMATORA”

V. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Maszewie w terminie do dnia 28 stycznia 2013 roku – w godzinach pracy Urzędu tj. do godz. 15.30 lub przesłać pocztą. Rozpatrywane będą tylko oferty, które wpłyną do Urzędu w terminie jak wyżej.



Do pobrania:

WNIOSEK

PROGRAM DZIAŁAŃ „ANIMATORA”




webmaster [12:41, 08-01-2013]  drukuj
Urząd Miejski w Maszewie
Pl. Wolności 2
72-130 Maszewo
tel.: +48 91 4187567
+48 91 4187843
+48 91 4023380
fax: +48 91 4187506
e-mail: urzad@maszewo.pl
Godziny pracy UM:
Poniedziałek: 8.00 - 16.00
Wtorek-Piątek: 7.30 - 15.30
Burmistrz przyjmuje interesantów:
Poniedziałek: 12:00 - 16:30

Deklaracja dostępności

© UM w Maszewie 2019